Osto- ja toimitusehdot
Hinnat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Toimitusaika
Toimitusaika on tavallisesti 2-5 arkipäivää ja se lasketaan toimituspäivän jälkeisestä arkipäivästä.
Jos asiakas valitsee jännityksen, toimitusaika pitenee 1-3 päivää.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitamme tuotteet omasta Ruotsin varastosta
Tilauksesi lähetetään postipakettina tai kirjeenä. Emme vastaa mahdollisista rahdinkuljettajan myöhästyksistä.
Asiakkaan vastuulla on pitää huolta omien tietojen kuten puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen ja vastaanotto-osoitteen oikeellisuudesta. Ennen tilauksen tekemistä, tarkistathan vielä, että tietosi ovat oikein. Huomioithan jos käytössäsi on Postin Oma noutopiste -palvelu, että myös siellä vastaanotto-osoite on oikein.
Emme valitettavasti toimita tuotteita Ahvenanmaalle. Mikäli kuitenkin tilata Ahvenanmaalle, vastaat mahdollisista tullimaksuista, veroista ja muista mahdollisista lisämaksuista itse.
Ilmainen toimitus yli 100€:n tilauksille. Alle 100€:n tilauksille toimituskulut ovat viisi euroa.
Suurempien tuotteiden toimitustapa ja -kulut
Pöytätennispöydät, pallotykit, sekä jännityskoneet toimitetaan kotiinkuljetuksena, ja näiden tuotteiden toimituskulut ovat 49€.
Maksuvaihtoehdot
Svea Ekonomi (publ) Filial i Finland (”Svea”) tarjoaa Svea Checkout-maksupalvelun (”Checkout”) verkossa tapahtuvan kaupan maksamisen toteuttamiseksi.
-Trustly
Trustly tarjoaa pankkimaksut ja -siirrot kuluttajan ja etämyyntisivuston välillä turvallisella, helpolla ja nopealla tavalla. Pankkimaksu tai -siirto Trustlyn kanssa toimii samantien. Trustly ei koskaan peri hallinnointipalkkiota eikä vaadi sinulta asiakkaana kirjautumista.
Trustly tukee Suomen yleisimpiä pankkeja ja kirjautuminen tapahtuu käyttämällä samoja pankkitunnuksia, joita käytät oman pankkisi tarjoamiin pankkipalveluihin. Ohjelma perustuu maailman turvallisimpiin salausprotokolliin, ja Trustlyn kautta Euroopan alueella suoritetaan vuosittain miljoonia siirtoja . Trustly on turvallinen, salainen ja valtuutettu maksulaitos, jota valvoo Ruotsin valtiontalouden tarkastusvirasto (Svenska Finansinspektionen) ja jolla on EU:n maksupalveludirektiivin mukainen Euroopan maksupalvelujen tarjoajan lisenssi. Lisenssin pääset näkemään valvojan virallisilta sivuilta, josta löydät myös lisää tietoa tai vastauksia mahdollisiin kysymyksiisi, osoitteesta www.trustly.com.
- Korttimaksu
Maksat Visa tai Mastercard -kortilla yhteistyökumppanimme Dibsin kautta, joka tarjoaa 100%:n varman korttimaksun verkossa. Kaikki tiedot on suojattu 128-bitin SSL-suojauksella. Summa varataan tililtäsi ja veloitetaan tavallisesti 24 tunnin kuluessa tilauksestasi. Kaikki maksut suoritetaan uuden 3D-Secure turvallisuusstandardin kautta. 3D-Secure tarkoittaa, että asiakkaan tulee antaa salasana maksukortin tietojen lisäksi.
- Lasku
Svea Ekonomi (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Laskutuslisä tästä vaihtoehdosta on aina 2,90 €. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko.
Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Laskun muuttaminen tililuotoksi Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.
Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.
- Erämaksu
Svea Ekonomi (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Saat kotiisi osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi
Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydät www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.
Takuu ja reklamaatiot
Kaikki myymämme tuotteet on hankittu ruotsalaisilta virallisilta tavarantoimittajilta, ja olemme valtuutettu jälleenmyyjä kaikille edustamillemme tuotemerkeille. Tämä tarkoittaa, että kaikilla tuotteillamme on takuu. Normaali kuluminen ja virheellisen käytön aiheuttamat viat (esim. mailan hajoaminen lyömällä sitä seinään tai mailoja yhteen pelitilanteessa, tai osumalla lattiaan, tai astumalla mailan päälle),eivät kuulu takuun piiriin. Mailan jänteen hajoaminen ei kuulu takuun piirin.
Asiakas vastaa mahdollisista rahtikuluista, mikäli tuote ei kuulu takuun piiriin ja reklamaatiota ei hyväksytä. Takuu- ja reklamaatioasiat ratkaistaan Suomen kuluttajansuojalain mukaan. Mikäli sinulla on kysyttävää takuu- ja reklamaatioasioista, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme, info@mailat24.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme numeroon 09 42 45 05 24 (kaikki suomenkieliset asiakaspalvelijamme eivät välttämättä ole joka päivä paikalla vaikka näin useimmiten onkin. Puhelinajat: ma-pe 9-12).
Palautusoikeus
Tarjoamme oikeuden katua ostopäätöstäsi ilman erityistä syytä 60 päivän ajan. Sinulla on näin ollen 60 päivää aikaa palauttaa ostamasi tuote meille siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen (lakisääteinen aika koti- ja etämyynnissä on 14 vuorokautta).
Katumisoikeus päättyy 60 päivän kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Jotta ehtisit palauttaa tuotteesi katumisajan puitteissa, riittää, että lähetät meille ilmoituksen, että haluat palauttaa ostetun tuotteen. Ilmoituksen voit tehdä sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeenä. Emme näin ollen velvoita, että ostamanne tuotteen täytyy olla perillä 60 päivän kuluessa, vaan pelkkä ilmoitus riittää. On kuitenkin ostajan velvollisuus palauttaa tuote mahdollisimman pian palautusilmoituksen lähettämisen jälkeen.
Mikäli kadut ostopäätöstäsi yllä mainittujen ehtojen mukaisesti tulemme maksamaan takaisin ostamanne tuotteen/tuotteiden hinnan (poislukien rahtikustannukset). Takaisinmaksu suoritetaan toimestamme ilman tarpeetonta viivästystä, mutta joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Takaisinmaksu suoritetaan samalla maksutavalla kun mitä asiakas on käyttänyt ostaessaan tuotteen, ellei muusta tavasta ole erikseen sovittu ostajan ja myyjän välillä. Rahojen palautus ei tule maksamaan asiakkaalle mitään, poislukien mahdolliset rahtikustannukset.
Tuotteet, jotka ovat erityisesti valmistettu kuluttajan toiveiden mukaisesti eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.
Tuotteen palauttaminen
- Haluat palauttaa tuotteen ja saada rahasi takaisin
Ota meihin yhteyttä, ja lähetämme sinulle palautussetelin. Palautus maksaa 5 euroa, ja tämä vähennetään hyvitettävästä summasta.
Muista liittää palautukseesi tilausnumerosi, yhteystietosi ja maininta, että haluat käyttää palautusoikeuttasi (avoin kauppa). Mailat24.fi tarjoaa 60 päivän avoimen kaupan.
Muista paketoida palauttamasi tuote huolellisesti, jottei tuote tai alkuperäinen tuotepakkaus vaurioituisi. Esimerkiksi kenkälaatikko on suojattava toisella laatikolla, jottei se vaurioituisi kuljetuksessa. Huomioi, että tuotteita ei saa palauttaa suuremmassa pakkauksessa kuin missä se toimitettiin. Muussa tapauksessa veloitamme asiakkaalta mahdolliset lisärahtikustannukset, joita isommasta pakkauksesta voi koitua. Huomioi myös, ettemme voi tarjota palautusseteliä suurille tuotteille, kuten esim. pöytätennispöydille, pallotykeille tai jännityskoneille.
- Haluat vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen
Mailat24.fi:ssä on ainoastaan palautusoikeus eli avoin kauppa. Mikäli haluat tilata uuden tuotteen, tee uusi tilaus. Aikaisemman ostoksesi palautat meille yllä olevien ohjeiden mukaisesti.
Omatoimisesti lähetetty palautus on lähetettävä suoraan palautus osoitteeseen.Emme nouda palautuksia postitoimipaikasta.
Kuluttajan oikeudet
Kuluttajalla on oikeus tarkastaa ostamansa tuote nähdäkseen sen toimivuus ja ominaisuudet. Esimerkiksi kuluttaja voi poistaa ostetut vaatteet tai kengät alkuperäisistä pakkauksistaan kokeillakseen (ei käyttääkseen) niitä päällä.
Koemme, ettei mailalla pelaaminen tai kahvan muovin poistaminen ole tarpeellista tuotteen tarkastamista varten. Näin toimiessasi tai muutoin käytettäessäsi meiltä ostamaaasi tuotetta tavalla joka ei ole tarpeellista, on meillä myyjänä oikeus kohtuulliseen arvon alenemiseen kuluttajansuojalain koti- ja etämyynnin nojalla. Tuotteesta riippuen arvonaleneminen voi olla merkityksellistä siihen kohdistuneen käytön takia.
Lähetysten vaurioituminen ja paketin noutamatta jättäminen
Mikäli huomaat paketin vaurioituneen, ilmoita asiasta heti postitoimistoon tai vastaavalle rahdinkuljettajalle, ja tee vahinkoilmoitus. Jos paketti on vaurioitunut, ja huomaat sen heti, jätä se postitoimistoon. Jos huomaat vaurion vasta avattuasi paketin ja vaurion syynä voi olla postin tai rahdinkuljettajan toiminta, ota yhteys toimittajaan ja tee vahinkoilmoitus. Mikäli postin tai rahdinkuljettajan kanssa syntyy erimielisyyksiä joita osapuolet eivät voi ratkaista, ottakaa yhteys meihin. Jos et nouda tilaustasi ennen kuin se palautetaan meille (paketit noin kuukauden ja kirjeet 14 päivän kuluessa), laskutamme tilauksesta 40€ käsittelykuluina.
Henkilötietojen käyttö
Ostaessasi tuotteita verkkokaupastamme hyväksyt antamiesi yhteystietojen säilytyksen sekä käytön. Henkilötietovastaava on Racketspecialisten Norden AB (yritysnumero 556812-0538). Kaikki henkilötietojen käsittely tapahtuu EU:n tietosuojadirektiivin mukaan. Tämä tarkoittaa, että tallennamme vain asiakastiedot joita tarvitaan ostettujen tuotteiden toimittamiseksi asiakkaalle sekä parhaan mahdollisen palvelun tarjoamiseksi. Esimerkiksi säästämme vastaanottamamme sähköpostit asioiden hoidon helpottamiseksi ja laadukkaan asiakaspalvelun tarjoamiseksi. Henkilötietoja säilytetään niin kauan kuin on tarpeellista palvelun takaamiseksi, tai niin kauan kuin lain mukaan on tarve. Tämän jälkeen tiedot poistetaan.
Ostosten loppuun saattamiseksi ja onnistuneiden toimitusten takaamiseksi henkilötietojen jakaminen yhteistyökumppaneiden kesken saattaa olla välttämätöntä. Nämä yhteistyökumppanit voivat olla mm. Rahti- ja kuljetusliikkeitä, tai maksuliikenteen parissa toimivia yrityksiä, mm. sinun pankkisi, tai Klarna.
Henkilötietojasi voidaan tulla käyttämään markkinointitarkoituksiin Mailat24:n sisällä, mm. uutiskirjeen lähettämiseksi sähköpostitse. Mitään tietoja ei tuulla myymään eteenpäin, ja sinulla on täysi oikeus saada sinusta olevat tiedot tietoosi, tai oikeus niiden poistamiseen (joissakin tapauksissa), niiden korjaamiseen, tai niiden siirtämiseen toiselle toimittajalle. Sinulla on myös oikeus saada markkinointiin liittyvät henkilötiedot poistettua.
© 2023 Mailat24. All rights reserved.